Ofte stilte spørsmål

Her kan du lese de vanligste spørsmålene vi får. Ikke vær redd for å ta kontakt om det er noe du lurer på.
1Kan jeg kaste alt i sekken?
Ja, med unntak av Miljøfarlig avfall og Elektrisk avfall.
Skulle du ha noe elektrisk, så legg dette ved siden av eller på toppen av sekken, så tar vi dette med uten ekstra kostnad.
2Hvor får jeg kjøpt sekken?
Bestiller du via nettsiden får du sekken(e) kostnadsfritt hjemlevert.
Se også hvilke forhandlere som selger våre sekker i deres utsalg.
3Hva hvis jeg har noe som er for stort for sekken?
Opplys om det ved bestilling og legg det ved sekken så fikser vi det!
4Kan dere levere flere sekker til et sameie, velforening eller et borettslag?
Naturligvis. Vi kan gi gode tilbud dersom det er flere sekker som skal hentes ved samme ordre. Dersom dere ønsker en avtale med flere fakturamottakere ordner vi også dette.
5Kan man avtale hentetidspunkt?
Ja. Vi henter når du vill.
6Jeg er usikker på hvor mange sekker jeg trenger, hva gjør jeg da?
Vi kan legge igjen et antall sekker til deg, så bruker du etter behov.
Når vi henter sekkene tar vi med de som ikke ble brukt i retur.
7Kan jeg få hentet sekker på balkongen?
Ja vi klarer å hente sekker inntil 28m fra vei, men dette vil være mot pristillegg.
Kontakt oss derfor på forhånd, så unngår vi uoverenstemmelser.
8Finnes det skjulte tillegg på prisene?
Nei. Vi skal oppfattes som enkle, raske og ryddige, og derfor opplyser vi alt vi kan på forhånd!