OFTE STILTE SPØRSMÅL

OFTE STILTE SPØRSMÅL

Spørsmål & Svar

Noe du lurer på? Her kan du lese de vanligste spørsmålene vi får, ta gjerne kontakt om det er noe annet vi kan hjelpe deg med.

Kan jeg kaste alt i sekken?

Kan jeg kaste alt i sekken?

Ja, med unntak av Miljøfarlig avfall og Elektrisk avfall. Skulle du ha noe elektrisk, så legg dette ved siden av eller på toppen av sekken, så tar vi dette med uten ekstra kostnad.
Hva hvis jeg har noe som er for stort for sekken?

Hva hvis jeg har noe som er for stort for sekken?

Opplys om det ved bestilling og legg det ved sekken så fikser vi det!
Kan man avtale hentetidspunkt?

Kan man avtale hentetidspunkt?

Ja. Vi henter når du vil!
Kan dere være behjelpelige med å hente avfall som ikke er i sekk?

Kan dere være behjelpelige med å hente avfall som ikke er i sekk?

Ja det kan vi. Dersom størrelse eller plassering gjør det enklere enn å bruke sekk så løser vi det. Her må derimot kostnader avtales i hvert tilfelle.
Kan jeg få hentet sekker på balkongen?

Kan jeg få hentet sekker på balkongen?

Ja vi klarer å hente sekker inntil 28m fra vei, men dette vil være mot pristillegg. Kontakt oss derfor på forhånd, så unngår vi uoverenstemmelser.
Hvor får jeg kjøpt sekken?

Hvor får jeg kjøpt sekken?

Bestiller du via nettsiden får du sekken(e) kostnadsfritt hjemlevert. Se også hvilke forhandlere som selger våre sekker i deres utsalg.
Kan dere levere flere sekker til et sameie, velforening eller et borettslag?

Kan dere levere flere sekker til et sameie, velforening eller et borettslag?

Naturligvis. Vi kan gi gode tilbud dersom det er flere sekker som skal hentes ved samme ordre. Dersom dere ønsker en avtale med flere fakturamottakere ordner vi også dette.
Jeg er usikker på hvor mange sekker jeg trenger, hva gjør jeg da?

Jeg er usikker på hvor mange sekker jeg trenger, hva gjør jeg da?

Vi kan legge igjen et antall sekker til deg, så bruker du etter behov. Når vi henter sekkene tar vi med de som ikke ble brukt i retur.
Kan vi få leie deres kranbil for et rent transportoppdrag?

Kan vi få leie deres kranbil for et rent transportoppdrag?

Selvfølgelig. Vi avtaler da tidspunkt slik at vi ikke begrenser fleksibiliteten for våre sekker som skal hentes.
Finnes det skjulte tillegg på prisene?

Finnes det skjulte tillegg på prisene?

Nei. Vi skal oppfattes som enkle, raske og ryddige, og derfor opplyser vi alt vi kan på forhånd!

Åpningstider

MAN – FRE
06:30 – 19:00

LØR
09:00 – 15:00

SØN
Da har vi stengt

Vi besvarer alle henvendelser i disse tidene, men våre biler kan være på veien til alle døgnets tider!

Søppelsekk AS

Org. nr: 917 144 621
Hornebergvegen 7 A
7038 Trondheim.

Kontaktinfo:

Telefon: 73 60 40 80
Epost: post@soppelsekk.no